JULLOV

Här har det varit tomt och tråkigt länge. Har inget att skylla på egentligen mer än att jag inte har haft bilder att lägga upp, eller tid och ork att bara skriva. Jullovet har fram till nu varit riktigt bra, mitt bästa nånsin! Jakob har varit hemma i nästan en hel månad. Julen blev precis lika bra och mysig som jag hade förväntat mig om inte bättre. Fick massa superfina julklappar (tänkte göra ett inlägg och visa sen) och de jag gav bort tror jag verkligen uppskattades.

I mellandagarna var vi några svängar till birsta och spanade in rean, mitt i allt kaos hittade jag bland annat ett stativ till kameran och en byxdress som jag sydde om till klänning och hade på nyår. På nyårsaftonen var vi några som käkade hemma hos mig för att sedan gå ut och kika på fyrverkerier och träffa lite mer folk på ett annat ställe. Perfekt tolvslag när man får skåla och pussas med världens finaste!

Nu har jakob åkt tillbaka till Stockholm och jag ska försöka ägna den här veckan åt lite plugg iaf.. Efter ett lov med supersena kvällar med film och prat långt in på nätterna plus lååånga sovmornar längtar jag inte tills nästa vecka och skolan. Men! Det är trots allt januari, vårterminen börjar vilken är min sista termin innan studenten!! Inte så dåligt ändå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0